Мој најбољи друг

Мој најбољи друг

Другарство је љубав.

Мој друг се зове Алекса Бошковић. Он живи у Свилошу. Има зелене очи, коса му је браон. Проводимо време тако што се играмо вије.

Он је посебан, зато што чува тајне и увек ми помогне.

Нина Арсеновић

1. разред

Моја најбоља другарица

Другарство је срећа.

Моја најбоља другарица се зове Маша. Има седам година и живи у Баноштору. Она има плаву косу и очи, има мали нос. Она и ја се увек љуљамо на љуљама.

Маша је посебна, јер се увек лако договоримо и лепо ми је кад се дружимо.

Сара Шуваковић

1. разред

Мој најбољи друг

Другарство је љубав.

Мој друг се зове Петар Арсеновић. Он има осам година. Живи у Баноштору. Он има плаве очи и браон косу. Волимо да се играмо и заједно тренирамо фудбал. Он зна да чува тајне.

Петар је најбољи друг, зато што је занимљив и добар.

Алекса Бошковић

1. разред

Мој најбољи друг

Другарство је љубав.

Мој друг се зове Алекса Бошковић, има седам година и живи у Свилошу. Он има браон очи и браон косу. Заједно проводимо време, тако што се играмо са лоптом. Он зна да чува тајне. Он је посебан по томе, што ми увек помогне, кад ми треба нека помоћ.

Он је занимљив и зато је мој друг.

Петар Арсеновић

1. разред

Објаву припремила учитељица Ана Здравковић

Постави коментар